Fizetési és szállítási információk

Fizetési módok

Online fizetés

A matos.hu webáruházban bankkártyás, valamint utánvétes szállítási mód választása esetén bankkártyás és készpénzes fizetési módokra van lehetőség.

Bankkártyás fizetés esetén Önt a K&H Bank VPOS fizetési oldalára irányítjuk, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a “Bankkártyás” fizetési módot válasszák ki, majd a K&H Bank VPOS fizetési fizetési oldalán a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját adják meg. VISA, VISA Electron, MasterCard és Maestro típusú bankkártyával tud fizetni, amennyiben a kártyakibocsátó bankja kártyájához engedélyezte az online fizetési lehetőséget. Az Ön kártyaadatait webáruházunk nem tárolja.

A matos.hu webshopban külföldi szállítási címre leadott rendelést nem tudjuk teljesíteni. Kérjük, hogy külföldi országba történő rendelés feltételeiről, költségeiről tájékozódjon elérhetőségeinken munkatársainknál a +36 30 300 5116 telefonszámon vagy info@matos.hu email címen.

Visszatérítés

Amennyiben bármilyen okból szükséges egy bankkártyás tranzakció teljes vagy részösszegének Vevő felé történő visszatérítése, azt a a K&H Bank VPOS rendszerén keresztül tesszük meg.

Szállítási lehetőségek és díjak

A WEBÁRUHÁZ ELÉRHETŐSÉGEI

Csomagküldő: Good Biom Dental Kft.

Telefon: +36 30 311 5116

E-mail: info@matos.hu

CSOMAGKÜLDÉSI RENDSZERÜNKRŐL

Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.

Házhozszállítás esetén a megrendelő adatainál olyan szállítási címet adjon meg, ahol a megadott szállítási napon napközben, 8.00–17.00 között a Futárszolgálat által előre jelzett várható kiszállítási időpontban fogadni tudja a küldeményt.

Olyan telefonszámot adjon meg, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében.

Szállítási díjak

A szállítási díjak tartalmazzák a 27% áfát.

Házhozszállítás:

  • GLS csomagponton, előre fizetés esetén: 1290 Ft
  • GLS házhoz szállítás, előre fizetés esetén: 1990 Ft
  • GLS házhoz szállítás, utánvétellel: 2300 Ft
  • MPL csomagautomatába, Postapontra, előre fizetés esetén: 2500 Ft
  • MPL házhoz szállítás, előre fizetés esetén: 3500 Ft
  • MPL házhoz szállítás, utánvétellel: 3800 Ft

Fizetési lehetőségek utánvét esetén: készpénz vagy bankkártyás fizetés is választható.

GLS

Megrendelését a GLS futárszolgálattal 2-3 munkanapon belül tudjuk szállíttatni a kért címre.

A GLS futárszolgálat e-mailben értesíti Önt, hogy a csomagja összekészítésre került.

Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat a kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést küld, mely tartalmazza a futár és az ügyfélszolgálat telefonszámát, az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz), valamint SMS-ben is értesíti Önt a kézbesítés várható idejéről egy 3 órás időintervallum megadásával.

A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítést kap a GLS-től, és a levélben található linken keresztül Ön kérheti a kiszállítást egy új időpontban.

FONTOS! A Futárszolgálat házhozszállítás esetén kétszer kísérli meg a kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.

MPL (Magyar Posta Logisztika ZRt.)

Házhozszállítás esetén a Posta a küldeményt a címhelyen egy alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Sikertelen kézbesítés esetén az MPL értesítést küld, és a csomag az értesítőben szereplő postán 10 munkanapon belül vehető át.

Csomagpont és Postán maradó csomagok esetében a megérkezés napját követő naptól 5 napig vehető át.